Jag ska ge hjärter ess ett ansikte.

Jag har mina mål här i livet. Några mål handlar om var jag ska vara om 15 år. Andra mål är kanske lite mer kortsiktiga. Vissa mål kan vara så patetiska som att jag ska lyckas med att göra en bakotvolt på studsmatta, dock ett väldigt coolt men som sagt, patetiskt mål. Jag tycker att man ska ha mål i livet. Det viktiga med mål är att man får inte blanda ihop dem med drömmar. En dröm kan vara ganska orealistisk medan ett mål är något fullt möjligt. Kom inte och kommentera att ingenting är omöjligt, jag kan ju inte gärna sätta upp ett mål som menar att jag ska gifta mig med Daniel Westling om 3 år.

1. När man pratar om Daniel Westling tänker man ju på kungafamiljen och då tänker man på något som har 52 kort  vilket bildar en kortlek.
2. Om jag ska säga att någon är bra på något så säger jag något i den här stilen "Messi är ju king på fotboll" eller "Ola är kung på att göra pannkakor". 

Är man bättre än kung så är man ju givetvis ett Ess. Hjärter ess tycker jag symobliserar det bästa kortet i en kortlek. Jag kommer ge Hjärter ess ett ansikte. Observera att detta inte är någon dröm.

Ahara - (hon som kommer ge hjärter ess ett ansikte)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0