Hunger

Jag är nog inte den första idag som känner hur hungern börjar växa fram, det näst intill börjar klia i fingrarna. Rakt framför mig finns en liten kiosk, jag funderar skarpt på om det är värt att köpa en kexchocklad. Men det är det säkert inte. Så jag funderar inte på det längre. Det var en hund inne i receptionen tidigare idag, bli inte skraja nu, men jag såg inte att det var en hund förns den började nosa och slicka mig på handen. Jag såg en gigantiskt fläskotlett. Och inte vilken som helst, det var en sån där som är marinerad i den godaste marinad som finns, grillad på det bästa sätt som går, skuren i perfekta bitar och upplagd på den vitaste tallrik som finns. Men, som sagt, när denna fläskotlett började nafsa på mina fingrar blev jag nästan lite tagen på sängen, jag skutta till och min syn för fläskotletter kommer aldrig mer att vara den samma. Suck.

Ahara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0