Djup update

Mindre djupt: Jag har kommit till de skedet då jag måste namnge min karaktär. Det har tagit stopp med andra ord.

Djupare: Mitt hjärta har ändrat färg och snart ska jag tillåta andra att se det. Jag skulle kunna skriva världens längsta uppsats om detta, men jag skulle lika gärna kunna fatta mig kort. Jag har hittat hem.

Djupast: Jag har dragit mig djupt in i ditt senaste år denna kväll. Från den dagen då vi inte kände varandra till idag. Jag har analyserat allt du skrivit och sagt och försökt komma fram till hur du känt. Försökt att förstå. Försökt att finna svar.
Mission failed.

Jahara.

Kommentarer
Postat av: bumbi

Allt går nog inte att förstå...



kärlek!

2009-03-10 @ 08:16:54
Postat av: Andreas

Välkommen hem!

2009-03-10 @ 15:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0