Walkin' on the line

Jag hade tänkt att skriva något om bilden här under. Något om att livet är en lina, vilket är något jag skrivit om förut. Så då tänkte jag istället bara förbättra det inlägget jag skrev förra året. Men som vanligt kunde jag inte få ut några ord och därför får inlägget vara som det en gång var.

Även denna gång skulle jag uppskatta om ni berättade för mig vilken bild som var snyggast.

"Livet är som en lina och vi alla balanserar på den. Vissa dagar dansar man på linan. Vissa dagar måste man kämpa riktigt ordentligt för att hålla sig kvar. Ibland tappar vi balansen men lyckas hamna på fötterna igen, ibland lyckas vi inte. Ibland kanske vi hoppar. Ibland kanske någon puttar ner en. Ibland kanske man snubblar. Varje dag riskerar vi att falla av, allt som krävs är ett felsteg.

Linan symboliserar våra liv och vårt uppdrag är att dansa på linan, se till så att inte du eller någon annan faller, hjälpa de som har tappat balansen att återfå den och att göra allt vi kan för att kunna le, vetandes att man har gjort det bästa i varje i situation, när linan når sitt slut
."





jahara.

Kommentarer
Postat av: Big L

Jag gillar den nedre bättre... gillar att det finns lite färg i den, känns mer som livet... med lite färg ;)

2009-08-23 @ 23:09:40
Postat av: Anonym

Jag gillar nästan alltid svartvita foton bättre.

mer spännade tycker jag...

2009-08-24 @ 09:30:17
Postat av: Carro

Snygg bild, måste dock säga som ovan att även jag är en sucker för svartvita bilder, så den gillar jag:) men det jag egentligen tänkte skriva för början var att kommentera din bild som du har som profilbild, den var grymt cool när man ser dom två speglas i dina solglasögon :D

2009-08-24 @ 14:03:28
URL: http://clundstrom.webblogg.se/
Postat av: Carro

Jahaa, det är så det ligger till, svårt att veta om man inte hängt med i bloggen sen tidigare eller när det inte står ;) hehe. Gillar bilden iaf! :)

2009-08-24 @ 15:13:54
URL: http://clundstrom.webblogg.se/
Postat av: pasanen

jag gillar den nedre bilden, och gillar citat av den oven som skrev att den visar lite färg, jag vill liksom att det ska finnas några ljuspuknter och färgklickar i mitt liv :) tummen upp

2009-08-24 @ 18:02:04
Postat av: Saz

Tycker också bäst om den med färg.. :D

2009-08-24 @ 22:04:34
URL: http://sazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0