Jag är med dig;)

Jag saknar dig redan men ändå så sitter du i samma rum, du har alltså inte åkt än.
Det är ju ganska lång tid kvar tills du så att säga lämnar mig i Öret! Även ganska lågt.
Men jag saknar dig inte för att vi inte pratar just precis nu. Jag saknar dig för jag tänker på de två tuffa veckor jag har framför mig! Min soulie, du kan ju inte bara sticka!
Fast det är positivt, du kommer ju ha det underbart!
Du kommer skaffa lite kontakter, men du kommer sorligen att återvända hit, göra klart dina studier, sen kommer du åka tillbaks, fast med mig, och vi kommer ha det bättre än någonsin!

Woho!
Ha det bäst, jag är med dig i dina tankar (och din hand?), medans jag kommer tänka på dig varje dag och varje sekund!
Gissa vad jag längtar mest till just nu?
11 oktober såklart! Och då ska jag bara hoppas på att du inte missade planet med flit för att du blivit kär i en surfarsnubbe som frågat om ni ska gifta er hos Elvis! För du är inte redo jag är inte redo för att du ska lämna mig! Men åandra sidan, Kommer jag någonsin bli det?

Saknar dig!
Ahara- Tur & Retur

Kommentarer
Postat av: bumbi

naw så gulligull :) hon kommer få det föör bra kvinnan!

2008-09-25 @ 18:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0