Sadface

Johanna, jag kommer sakna dig..
Har kommit fram till att vi inte kommer ses lika ofta längre, och det gör mig lite sne och tvär.
Men för att göra det bästa av situationen ska jag bjuda dig på en resa du aldrig kommer glömma!
I sommar min vän, då ska vi cykla, vandra, simma, tälta, bolla, bygga sandslott och massa annat.
Samtidigt som vi knäpper några bilder!

Jag vill ha sommar nu, eller jag vill leka med dig nu!
Sommar, sol och värme behöver jag inte, för "you are my sunshine".

Ahara.

Kommentarer
Postat av: Johanna

det har du redan gjot

2008-11-16 @ 20:13:51
URL: http://buttahara.blogg.se/
Postat av: bumbi bjuhr

japp! för då ska du bjuda ner johanna till askersund, och sen ska vi tillbringa sommaren i hagabadet. ;Dlika vackert som harge (nästan) .

2008-11-16 @ 21:54:59
Postat av: stora dohn

ass¨å,. det var från stora dohn. men alexandra bjuhr det puckot tryckte i "kom ihåg mig?" :P men det var alltså kungen som kommentera det som står under den här kommentaren :P

2008-11-16 @ 21:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0