Kristin Gustafsson

Det är något som är fel. Inte bara det faktum att du inte är här. Du har även tagit bort din fejsbok. Sedan, för att vara ännu grymmare, går det inte att skicka sms till dig. Jag gav dock upp att skicka sms till dig för länge sedan. När jag skulle skicka en kort liten update så "bah" och "voila" gick det. Men sedan skulle jag skicka ett till medelande och förklara hur mycket jag saknar dig och allt det där men då gick det inte igen. Grejen är den - vi ses snart, i alla fall mer snart än igår.



Förövrigt är detta dagens outfit 8 dagar i veckan (kunde vara 9 dagar i veckan men man måste ju tvätta lite då och då också)

Ahara,

Kommentarer
Postat av: Kristin Gustafsson

Hihi Åå va jag blev glad nr jag tryckte upp ahara bloggen idag! Tack och bock alltså inte bock som i bock utan ni vet när man mitt sig framåt om man är riktigt fin av äsch ni vet hihi ja men vad tusan VVF våga vägra fejsbuuk! Bläää nu har jag mkt mer av min lediga tid till att göra molniga saker till ;) jag ska logga in maj till skype å checka om ni är där i morgon tror jag :) tack igen för inlägget å idag är det också närmare tills ni kommer hem hurra! Ööö har den äran. Nej nej dumsnut ;) å typiskt dumma mobiler man vill bara trycka sönder dem ibland. Men jag vet att ni vet att jag tänker på er och jag vet att ni vet att jag tror att ni tänker på moi ibland toooo (när ni har väldigt tråkigt om man nu kan ha det förstås i Aussiland :)) såg att ni skulle till Thai! Wohoooo! Vad kul! Love krickitch

2011-03-27 @ 03:18:59
Postat av: Kritik Gustafsson

Ööö vart lite tokiga ord ser jag. Låt mig förklara. Molniga saker är alltså inte vita moln på himlen utan roliga saker skulle det stå. Min mobil stavar lite av sig själv och jag bara skriver o skriver utan att läsa ibland o då blir det som det blir ;) sen var det ngt mer men ni kan nog lista ut vad det ska stå ;) puss!

2011-03-27 @ 03:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0