Ett stycke sport

1. Mitt nyblivna Brynäs hjärta slår tydligen lika hårt som det en gång i tiden slog för Damkronorna. Med tre fina bokstäver väckte jag nog hela vandrarhemmet när Segeltorp satte det avgörande 2-1 målet. Men "when life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile." Så jag byggde en bro och klev över. Har blivit en fucking champion på brobygge den senaste tiden. Inte för att jag har blivit ledsnare av mig, utan för att jag har blivit bättre på att släppa och gå vidare.

2. VM guld för team Norberg. Azå. Den kvinnan. Om man bortser från henne har vi ett sjukt ungt lag numera. 86, 87, 88. Här snackar vi en framtid med många OS guld för Sverige. Men, fråga! Vad har hänt med the old team? Den kvartetten var ju legendarisk.




xoxo, greetings from Jo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0