Ballerina..

Lite kaka på kaka (ballerina), men jag måste ju också blogga njuu när chansen står två centimeter från mitt ansikte (Jaa, jag har mitt face ganska nära dat-orenn, men man ser ju förtusan inte så bra va..)

Kära församling, typ (inte för att jag tror att massa människor samlas för att läsa denna blogg och minst sagt detta inlägg). Det jag hinner göra om dagarna är att styra kajutan (som inte är en kajuta utan en "bil"...) mot de mål som sätts upp av min besättning. Jag skriver ingenting och det får mig såklart att må lite dåligt. Jag instämmer helt med föregående talare då det kommer att massproduceras väl hemma i Svearike. Till dess överlåter jag det mesta av allt uppdaterande till min papegoja på axeln, Johanna Skogh, som inte kommer äta kex (som i detta fall är en matafor för godis, för hon har såndant dära godisstopp..).


Bild? Johanna kommer tydligen läsa igenom detta inlägg innan det läggs upp för att godkänna det.. (Ah, hon har makten)... Detta betyder att hon får välja bild, BAAAM and BoooYAaaaaaah!!!

(nu ändrade papegojan någon inställning så nu är jag inte två centimeter från datorn anymmoooooooooore!!!!)



5 dollar för ett par sidenkallingar? Givet. Ett plus i kanten när man får med ett par långa strumpor med samma motiv. Den otroligt snygga flaggan.

Ahara.

Kommentarer
Postat av: frida

MEN FAN VA SNYGG DU ÄR!!

2011-03-12 @ 21:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0