Vi är ÖSK Söder...

.. Vi är svart/vita bröder...


Jag och Johanna tävlade igår. Jag låter vinnaren själv berätta vem som vann.

Vilket fall. Står och glor livematch, Kom igen ÖSK. Att man kan bli så glad av att en siffra blir en annan siffra. Åt andra sidan också, man kan bli sne när fel siffra blir en annan. Vilket fall. ÖSK leder mot Forsby. Det gillas. Nu ska det grillas. På Bondfire. Kul. Eller. Jag tror jag håller Johanna sällskap i när hon jobbar istället! Det är mycket roligare :)

HEJA ÖSK SÖDER!!!!

Kommentarer
Postat av: pasanen

HEJJA OSS!!! inte mångai vår serie skulle jag tror som har support från en annan kontinent ;) om vi går upp i ettan, då kommer ni till oss v?;)!!

2011-01-23 @ 21:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0