Together we stand. Divided we fall

Det finns mycket jag skulle vilja berätta. Typ som att även jag har jobbat som städerska nu. Två pass. Fina pass. Med p!nk som sällskap är bädda sängar fettaste. Jag vill också berätta att vi har äntligen ätit vår känguru. Den var blodig. Blodig och god. Vi har klippt oss. Japp. Bra blev det. Har vi firat nyår också? Eller hade vi redan gjort det sist vi sågs?

Efter en research kom jag fram till att detta är årets första inlägg. Detta faktum gav mig press. Jobbigt när det händer... Åh. Pb är fanimej saknad. Hej PB. Jag saknar dig.

Jag kan la visa er hur vårt nyår såg ut.



Nu ska jag förklara också. Detta ögonblick kan man dela upp i tre delar. Två av dessa ögonblick talar för sig själva. Den i färg gör det inte. Det ögonblicket är liksom bortom ord. För bakom Jo och hennes extremt fina min sker något mycket finare. Jag och Alice utbringar en nyårsskål. Vi tackar varandra för att vi har varandra. För att vi tillsammans har gjort 2010 till livets bästa år och för att vi tillsammans kommer att göra 2011 till något mycket bättre. För att vi har det där obeskrivliga, men som vi utan ord kan beskriva till varandra.



Jag skulle även vilja berätta för er hur gott vi har skrattat den senaste tiden. Hur kul vi har haft det. Hur Tanya kom in i våra liv och hur vi ändrade vår syn på handikappstoaletten. Hur vi har legat på stranden och skrattat bort kalorier. Hur vi synkar läskigt mycket, läskigt ofta. Säger samma saker samtidigt. Hur trött jag är på att säga "jag tänkte precis säga EXAKT samma sak". Jag skulle vilja säga så sjukt mycket, men ni skulle inte förstå. We just work on an other level och jag måste jobba ganska exakt nu. Men en annan dag bloggen, lovar.

Beskriver vår awesomeness med en till bild. Sen får ni läsa mellan raderna och se mellan pixlarna. En dag kanske ni kan förstå.



"Yesterday brought the beginning, tomorrow brings the end, and somewhere in the middle we became the best of friends"

jahara.

Kommentarer
Postat av: Pb

Shit, nu blev jag ju helt rörd och blödig! Oskönt! Men fan, saknar dig också. Jag och Tove snackade btw om er igår och att ni har livets blogg och att du är asgrym! Hoppas ni har det fett! Värd sak att skriva, det är rätt uppenbart, men whatevaaah... Peace!

2011-01-04 @ 14:54:55
Postat av: Birgitta

Ja ni ska vara glada att ni har varandra och ta vara på er vänskap. Grymt

2011-01-04 @ 20:48:16
Postat av: Krill-ey

Yo broo!

Skriv mera eller skype med moi! I miss er men jag ser att ni har det alldeles för bra för att sakna lilla Krill-ey :( hihi Öö just mitt paket ät lite försenat jag skickar era julklappar när jag får mina cash för månaden jihaaaa spännande vavavava? Annars är allt bra fick allt jag önskade mig på min julklappslista så jag måste ha varit jävligt snäll förra året ;)

Love / prilly

2011-01-04 @ 23:15:05
Postat av: Annelie

Fint skrivet! Njut av att slippa snöstormar, minusgrader och annan skit.

2011-01-06 @ 14:31:54
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: n

Fint !

2011-01-09 @ 19:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0