Med solen i ögonen

Vi hittade precis livets bil. Åtminstone livets bil för en backpacker. Priset var prima. Allt var för bra för att vara sant. Kolla.



Discolight I'm telling you! Green-untz-red-untz-blue-untz-untz. Eget kök. Eget handfat. Fatta. Alice brummar bilen, jag kan diska. Livets liv det skulle vara.

Vi klunsa. Jag förlorade. Jag förlorar alla viktiga klunsar, men jag ser det bara som en fördel. Hade faktiskt inte velat ha det annorlunda. Diskar faktiskt hellre än att radera de vänskapsbanden man har byggt upp tack vare jobbet.
Anyway and hooow.. Jag fick ringa. Jag ringde. Jag la på. Grät lite. Berättade de dåliga nyheternaför Alice. Livets bil för en backpacker was sold. Livet går vidare och vi går med det. Liksom, gråt en flod, bygg en bro och just get over it. Quote of a lifetime.

Annars då?
Saknar innebandy. Saknar att coacha, lira och prata innebandy. Ingen som förstår här. Ingen som känner samma känsla när "oslagbara" slås på. Bortsett från det har jag njutit av att inte ha jobbat(förutom 2timmar varje kväll) sen i fredags. Alice har slitit på. Hon är och skalar potatis för andra gången idag. Jag är stolt över henne. Vi har köpt parfym också. Sex and the city.

Översvämningar in my ass. Vägarna har öppnat igen. Solen sken idag igen. Yamba is the place to stay. Jag och MJ tog en varsin bräda och cruisa oss igenom staden, eller åkte en liten bit bort och sen satte oss ner och prata. Jag gillar MJ. Hon är liksom helt okej.




Nu ska jag kliva ut i solen igen. Hänga lite med Ahern. She kind of hade me at hello. Eller at PS. I love you. En cola ska jag nog dricka också.

jahara

Kommentarer
Postat av: M

"synd" att ni inte fick den där kärran! ser ut som ett love-nest. hade säkert passat er perfekt.

2011-01-16 @ 17:26:45
URL: http://aussiefaceplants.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Synd att bilen var såld. Verkade perfekt, röd dessutom, coolt

2011-01-16 @ 19:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0