Together we stand. Divided we fall

Alice är kursiv, Johanna är lite mer fet.

Nu är det dags att vi slår våra kloka huvuden together.
Med våra kloka huvuden menar vi Johannas kloka huvud och Alice huvud. Äre trashtalk du vill ha? Nej, inte vara sån, vi vandrar på sanningens väg..Tillsammans. Jag vet, och jag erkänner att sanningen är hård men ack så många gånger sann. Okej Alice, we make no sense, let's tell the people something that they wanna know. Jag svettas. Wow, en tom carecup. About to get even more tom. Hur kan något som är tomt, bli tommare? Se, det är inte ens ett ord. Även Svenskan har sina undantag, precis som att jag egentligen inte borde vara människa. Maka some sense var det ja... Inte riktigt din grej, har jag noterat. Vad ska vi skriva då? How about... ja, how about that? I lajk dätt.. MEN, jag gillar det andra lite mer. Håller med, det andra är lite bättre, lite finare, lite mer Buttahara. Libyen. Mackaron. Allvarligt, vad har du gjort idag Johanna "puppie-eyes" Skogh? Att det jämt ska vara så allvarligt... Jo men Alice, idag har jag stigit upp, stigit ner, jobbat, slaggat, stigit upp, stigit ner och ätit "mat"(Shizzle vad vi är bättre än André på att laga mat, agree with me there Bro) sen jobbat igen. Living the dream of Yamba helt enkelt. How about you, pumpkin' pie? För det första, skriv ett eget inlägg va fan.. Jag har duschat 4 gånger och spelat fotboll.. And still, you stink. Uyeah, men I told you. Jag svettas? Haow abåt yor riiding? Hej Alice. Jag skall berätta något för dig. Det finns något som heter deodorant. Låt mig bokstavera det åt dig. D-E-O-D-O-R-A-N-T(epic om jag stavade fel, säg inget till Alis isf. Only awkward). Det gör i alle fall så att man kan svettas lite, men ändå lukta mums. Jag ska vara helt ärlig J O H A N N A S K O G H. Din deo verkar inte fungera. Just sayin... MOVING ON?!? Det är inte svett jag luktar, det är matrester. Lite lamm här, lite gris där. True story. Suttit i, i 5år nu. Slutsats: Vi köper parfym. Let's move on. Vad händer imorgon? Imorgon är en ny dag. Låt oss göra om detta då. Tandkräm på tandborste? Sí? Eh? Eh? Jovars, absolut. Låt mig koda lite bara, sen kan vi tagga la bedish. Mina linser börjar ändå torka ut. Lots of lov my mate. Right back at you. Och till våra läsare. Ni får också kärlek. Kanske ett videoklipp snart också. Aight, bror? Muy bien, y tú?
Cansada. Vamos a la cama. Dormir.




Buttahara.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ni är INTE friska!!!

saknar ER!!!

2011-01-13 @ 15:42:44
URL: http://jennyskogh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0