Looser speaking

Jaapp. Jag e förloraren. Jobbigt. Fast å andra sidan fick jag lite sömn som tröstpris. I mitt tillstånd vid just det tillfället var det mer än behövligt. Så jag känner att jag kan skryta med att jag fick sova. Pilutta liksom.

När jag är trött är jag väldigt tett i pappen. Tilbakestående. Lite Harry, nej inte Harry förresten (tror det betyder att man är lite av en rockarbilly, så nej jag blir inte Harry när jag är trött)... Mentally deficient. Canadian.

Jag är sällan vid datorn nu mera. Jag har liksom ingen ork att slå på den. Lånar den bara efter att Johanna varit inne om jag är i närheten. Om ens det. Men. Nej. Detta blogginägg skall icke få något men. Det är som det är.




aharråååå

Kommentarer
Postat av: hEmma

I Gävle betyder Harry for sure alla gånger att man är trött, t.o.m tröttast. Fast det kanske ni redan visste :)

2011-01-25 @ 23:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0