Gud vilket intressant inlägg. Verkligen.

Hej hopp. Ojvoj vilken dag i OZ. Den började med att jag sov. Kommer förmodligen sluta med att jag sover också. Men vilka dagar börjar och slutar inte så? Pucko. I alla fall. Jag sov i mitten av dagen också. Tre timmar powernap – katching!! denna powernap som varade i 2.5 timmar för länge hurrar jag inte lika mycket för nu. värmen spm är här hurrar jag inte heller för nu. Fan. Svettas av att andas. Slå det om ni kan!!

Har jag sett på en film idag? Jaaa.. Det har jag gjort. Wooop! Megamind. Animerad film. Jag tyckte den var bra. Ja det gjorde jag. Imorgon väntar jobb. Usch vad otaggad jag är på det. Så megaotaggad. Jag och Johanna måste bli lite produktiva vad gäller att ta fler bilder. Jobb kommer allt för ofta mellan linsen och oss. Så det blir återigen ett inlägg som stavas B-I-L-D-F-R-I.

 

Ahara.


Kommentarer
Postat av: Kapten Julle

Megaminde äger!

2011-01-18 @ 15:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0