håm iss ver äver ajm with jo

Då va man klar. Jag kommer inte att få betalt för att bädda någon säng igen detta år. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Kommer kanske bli en blandning av glädjetårar och motsatsen när vi drar, lite svårt att förklara.. Så jag skippar det.. Hej hopp vad grått Yamba city kommer att vara när vi lämnar stan'. Yamba kommer att förlora sin glans när vi tar den med oss på samma sätt som vi bringade liv till byn när vi kom. Denna håla har givit mig ett minne för livet. Eller. Inte bara ett. Men you kinda get the drift. Detta har varit mitt hem de senaste månaderna tillsammans med Johanna. Nästa hem kommer nog bli en bil. På fel sida av vägen.

På måndag är det dagen D. Då skall vi sluka varsin rumpstek på 500 g och 8.30pm hoppar vi på bussen som skall rulla, förhoppningsvis, hela vägen till Sydney. Vi längtar faktiskt lite. Vi ser mest fram mot bussresan på 10 timmar. Vi gillar att åka buss. That's all liksom.



Yepp. Det var sjuuuuuuuuuuukt varmt i långkläder.

Ahallå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0