Heaps of shit, som vanligt när den heliga skoghen skriver

Känner mig kreativ, oerhört kreativ(jätteironisk, tvingar typ ut allt). Massa mycket ska jag berätta för er. Typ vad som har hänt sen sist och så.

Make a list, or break you right here? Lets make a list. Skall bara invänta Alice och min noteringsbok. Det händer så ofantligt mycket att jag inte kan komma ihåg allt...

Hon läser då inte fort....................

Eller så är det jag som skriver uppsatser.................

Kan ladda upp en bild så länge.



Såå. Let's make that list.

1. Vi har spelat golf. Jag, Balice, Luke och André drog äntligen ut på en 9:e hålsrunda. Detta var en runda som har försökt att spelas i cirkus 2 månader. I tisdags regnade det floder, men i onsdags sken faktiskt solen på oss. Alice rullade några meter första slaget. Jag chockade mig själv genom att slå rakt. Sen gick det utför.

2. Shane har fyllt år. 21 säger han, men 35 säger vi. Samtidigt som det hände hade Carly sin sista kväll här i Yamba innan hon drar vidare till Wollongong för studier. Carly är en local(alltså från Yamba) som vi gillar heaps och det beror inte enbart på att hon ger oss tre kulor glass men bara tar betalt för 2. Fest var det i alle fall och kul hade vi.

3. 6timmar kvar att arbeta här i Yamba, möjligtvis i Australien också. Ledsamt. Mycket ledsamt. Aj will miss it. Heaps.

4. Min design blev godkänd, fett med godkänd. Summa? Jag håller på att designa menyn till el restaurante.

5. Jag säger heaps och reckon hela tiden. Börjar även lägga till ett 'ey' i slutet på varje mening. Nice, ey?

Sen har vi gjort en hel del mer men jag vågar inte skriva längre än så här. Man kan liksom tappa läsare då.
Kompenserar med en bild.

Billigare än Ullared.

jahara




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0