Skydive @ Yamba

Flickor, kvinnor, pojkar, män och allt där mellan. Torsdagen den 3 februari bockade jag av en punkt på min lifelist. Skydive is done and over with. Moving on liksom. Fast. Inte over with, för jag lovar att jag kommar tucha the sky again. When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return ~ Leonardo da Vinci

Visst jag landade på min rumpa, men tack vare dess storlek så gjorde det inte så ont. Efter cirka 20 min frågade instuktören, "Alice, hows your bum?" lite kaxigt. Jag svarade med glimten i ögat, "its all right, but man, i'm working on it" och gav honom en sån där härlig *blinkblink* (med hela ansiktsuttrycket och allt). Yeah.

Torsdagen den 3 februari skulle jag även ta dagens ansiktstittadär aka facelook. Givetvis skall denna bild föreställa ett fejs som man får av skydive



Aharaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0