Nostalgi i Bondi

Hallå, hej, tja, shosho, tjingeling in the begining, hola, aloha, sholululu, tjipp, tjenis, chacha, hellloo, hadi. Det jag menar är väl att jag giver er en liten vink och ler sådär som man gör när man hälsar på varandra (om man hälsar trevligt)

Jag skulle bara berätta att idag skulle vi köpa matvaror till middagen, tro det eller ej! Att handla kan vara trevligt och spännande - om man handlar med mig, typ. Jag såg, för första gången på 4 månader, en burk på 33 cl. Guuuuuh så liten den såg ut att vara. Var rädd att röra vid den. Imagine. Jag hamnade i chocktillstånd av all nostalgi som svämmade över. Egentligen inte, men det är en minnesvärd stund på denna resa. Egentligen inte det heller.. Ah. Mhm KUL. 

Bild?


Ahara - Addagirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0