Champion speakin, again

Jag har spelat många viktiga matcher i mitt liv, men inget slår nog den jag överlägset vann idag. A lifetime of happiness stod på spel. Den kunde ha gått förlorad alltså. Vid förlust i pingpongbollpingis mot Robin (bäst av 5 set, jag vann med 3-0) skulle jag tvungen att göra en så kallad "Mira". Vad det är väljer jag att inte berätta då jag vet att känsliga, samt unga människor läser vår blogg.
Vann jag, vilket jag gjorde(se hur många gånger jag nämner det i detta inlägg) var Robin tvungen(vilket han nu är, eftersom att jag vann(4)) att delta på Shane's tour och hoppa ner från den högsta klippan...naken. Shane's tour kommer att vara fullbokad den dagen, jag kommer att få 50% av inkomsterna. Eller inte, men jag borde få eftersom att jag vann(5).

Vi hörs snart igen då huvudet skriver fler blogginlägg än vanligt. Fingrarna vill trycka på tangenterna mer än vanligt också. Jag tror att det är tack vara Cecilia Ahern. Pusspåna!

En gammal bild på det här, tillåt mig att söka igenom arkivet.



jahara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0