Så gör jag det igen

Skogh is back with ett sånt där inlägg då hon berättar allt och ingenting i en jättefin punktform eftersom att det finns så mycket(egentligen ingenting alls) att berätta. En av dessa saker är ändå ganska så roliga. Vilken av alla punkter är säger jag inte. Got my reasons.

  • Just brought life back to en liten insekt. Made me feel like a hero and now I funderar skarpt på nya framtidsplaner.
  • Sweedon segrade mot Svetlana med hela 7-1 igår(idag para mi, sjuukt tidigt idag). Dagens match är mot Slovakien och den kommer att sluta 4-0 to Sweedon. Grahn håller en sån där nolla medan Grahm spräcker en. Lovar. Glöm inte bort att jag är före i tiden liksom. Already been there and seen it.
  • Jag har gjort en Brittan. Tröttnade på håret och ba körde. Resultat: Succé!
  • Vi råkar nöta en del filmer och har precis bestämt oss för att dra igenom alla James Bond då Ed har dem på DVD(oldschool). Men det var inte det jag tänkte berätta utan jag hade tänkt att spara er lite tid. Se inte "The Road". Den fyller ingen funktion.
  • Dagens sista punkt dåra. Självklart lägger jag den roligaste sist, för att tvinga er att läsa hela vägen. Jag har ramlat. I ett spiknyktert tillstånd har jag skrapat upp knät. Lite lagom mysig till en början. Ni vet, med blod och var. Rätt nöjd. Nu, däremot, kan jag inte finna ord till hur nöjd jag är. Såret är in-wait for it-fekterat. Gud vad stolta mina föräldrar måste vara över mig när de läste det här (mamma, du kan vara lugn. Jag ger såret mer kärlek än vad jag gett till någon eller något annan förut. Gör rent det, smörjer in det och knarkar(yeeees) tabletter and if I dont make it, betalar Alice tillbaka på lånet. No worries)


Livet i övrigt är fint. Nya Zeeland is something something även fast vi kanske inte göra så mycket om dagarna. Talk to you soon!



jahara.

Kommentarer
Postat av: Alice

in-f*ck-terat. Hur du ramlade kan vi ta när jår pärents har lugnat ner sig. Ait?

2011-04-18 @ 07:24:42
URL: http://buttahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0