Missisng da Görl som va lagom störd.

Precis som James Bond vill ha sin vodka martini. Eller det så han inte vill ha den va? Nej, låt oss inte haka upp oss på petitesser. Evelina och jag var hippedihoppare under en dag. Här kommer lite bilder från lö shööööw. Kom just på att han inte vill ha den störd. Nu skrev jag mer om James och hans martini än om den där kvinnan som är rolig och från Finspång. I know. Rolig och från en håla. Så det kan bli ibland. Men som en vis homo sapiens sapiens en gång sade den galna är oftast den glade. Där ljög jag. Det var jag som sa.















Aharaaååaå


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser mer ut som rickard från big brother...

2011-04-12 @ 16:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0