Biljettkris, elleeeeeer? I reckon NO!

Jag har många biljetter nu. INGEN kommer att komma ikapp. Just freakin' sayin. Har kollat på Hannah Montana. Igen. Shiet, kanske borde byta namn på bloggen? Johanna? Ska vi göra det eller? Kom igen. KOM IGEN!!! Vill göra en sådan där jätteglad gubbe, men det ser så fjantigt ut så skippar det... *SMiLgUbBeee*..  Gosh, mycket kodspråk nu. Förlåt Martina Sjövind.. Tror inte ens hon läser bloggen though.. Inte jag heller. Juste har ni träffat "mig själv"? Brukar snacka med mig själv ibland. Kanske inte ska skriva konversationer med mig själv dok, kan uppfattas lite sjukt.. Ja, sluta upp det det nu. Det roli.. Nej, det va inge.

Ska jag tolka den här attacken Johanna gav mig som ett nej till namnbytet?

Den med mest blåmärken förlorar. Jag tror jag hejade på Johanna så jag slog mig själv mer. Okej, där ljög jag. Men fick lite dåligt samvete över hur mycket jag slog Johanna så slog mig själv också.. Kanske kommer upp en film på det så småningom..



Ahara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0