Hej, Alice här.

Ja jag vet, och här kommer det...

"Förlåt för min frånvaro, blaha blaha"

Jag har faktiskt några anledningar, minst en. Johanna har min kamera. Det vill säga hon har alla bilder som jag tagit av londons gator och torg. Jag har sällan igång min dator eftersom jag tränar och jobbar varje dag. Jag jobbar i detta nu, men det är helt dött på golfbanan och i klubbhuset. Detta beror förmodligen på det vackra vädret som Örebro har att bjuda på idag. En dag som denna är det faktiskt skönt att sitta inne och bara göra det som krävs för att få greenfeegäster och medlemmar nöjda av min expertis. Vilken expertis sen..

London was... Hm... Awesome, daah?

Ahara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0