Sydney, all over again

Yes, we're back to square one. Sydney, the Work & Travel Office och YHA Central.. Sydney ar en ganska trevlig stad, men jag har inte akt till andra sidan klotet for att kanna doften av avgaser som praktiskt taget tar over, inte akt hit for att komma till typ Stockholm, ne ne. Det ar minsann tur att vi ska ut till bushen imorgon, ut till Blue mountains mer precis. Dar ska vi se the wild side of Sydney, bland annat ska vi paddla kanot, cykla och vandra i skogen och se "the three sisters". Jag ska dopa om dem till "Alice, Louise och Helene"..

Pa lordag planerar jag och Johanna att ata tacos, vi saknar verkligen den Svenska husmanskosten, sa varfor inte lite fredagsmys pa en lordagssafton.. Pa tal om mat och den Svenska husmanskosten, ikvall blir det Pasta och kottfarssas.. Gott!!

Nu vidare for att hamta ut det Australienska kontokortet.

Ahara.

Kommentarer
Postat av: Ponkey

haha!!! "Pa lordag planerar jag och Johanna att ata tacos, vi saknar verkligen den Svenska husmanskosten". Haha sen när blev tacos svensk husmanskost?!?!?!? fööööööööör schöööööööööön :D kärlek

2010-10-28 @ 07:52:30
Postat av: Lollovis

Just så! Three sisters!

2010-11-09 @ 09:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0