G'morgon

Yes, it's a new day, and a perfect way to start it is to wake up! When thats done, no worries.

Nu sitter man och ska skypa, lyckas inte sa bra med tanke pa att ingen ar inne.. Men det gor inget, jag passar istallet pa att blogga. Jag kan ju skriva om vad som star pa dagens schema.

Idag bar det som sagt av till blaa berg. Ser fram emot det, en hel helg i bushen, S-ea-ww--eeee--t! Spindlar, gegga och ett antal fina vyer. Vi aker nog dit om 2 timmar for att fa ut sa mycket tid som mojligt, vi vet inte hur vi aker dit an, och ar inte riktigt sakra pa om vi verkligen kan aka om tva timmar. Om det ar buss som galler sa kanske vi maste vanta i tva timmar till om tidtabellen ar som expressbussen, 841, till Askersund. Men jag tror att det blir rail hela vagen, lyx, jag vet. Nu are frukost som star nest pa tur.

Vad har ni pa schemat en san vacker fredag som denna?

Ahara.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Idag blir det jobb, golf och fredagsmys.

När kan vi skypa?

2010-10-29 @ 10:27:47
Postat av: Marie

Hej på er!Ni har det väl helt underbart i värmen,vilket ni är värda efter allt slit. Hur går det med surfandet,(det i vattnet ,ej på nätet;)) är ni fenor på det nu eller? Ta hand om varann o krama en kängru dom är ju för söta:) KRAMAR/Marie

2010-10-30 @ 22:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0