2010-10-21 typ kl 1 på natta

Kära fans.

Välkomna hem från jobb och skola.

Jag sitter här och försöker inse att jag nu är i Australien och kommer att fortsätta att vara här i en bra tid framöver. Det är mycket att ta in och det är jävligt svårt att göra det också.

Eftersom att ni säkert vill veta tänker jag berätta för er att flygresorna har gått bra, däremot var jag tvungen att göra mig av med 200g geisha. It broke my heart.

Ni är nog också intresserade av att veta att det Hostel vi bor på är helt okej. Duger gott och väl för 4nätter. Däremot befinner sig min mate i ett helt annat rum. Livet får fortskrida.

 

Jag har även ett faktum att berätta, ett faktum som sätter en idiotstämpel på min panna. Jag skrev fel PIN en gång, sen en gång till och efter det skrev jag faktiskt fel igen. Jag har ingen aning om vart pappret med min PUK kod kan vara. Känns det gött? Absolut. Jag är ju inte helt nummerlös utan har mitt aussiepussie nummer nu också. Mina kamrater ser det på Facebook. När jag ändå är inne på nummer kan jag lite snyggt hoppa in på min mobil, min nya mobil. För cirkus 2 månader sen skulle Dialect skicka mig en HTC, när den inte hade kommit i måndags ringde jag och frågade vad de höll på med. Samtalet slutade med att han skickade iväg Sonys X10 mini som skulle levereras redan på tisdag morgon. Tisdag morgon kom, men inte någon mobil. Innan pappa körde oss till Arlanda tyckte han ändå att vi borde åka och kolla igen. Ingen mobil. Då bestämmer sig pappa för att jaga brevbäraren och precis när jag har sagt att vi ger upp det här, finner vi nissen. Pappa ut ur bilen, får ett brev, vi åker till Ica, hämtar mitt paket och jag öppnar den. En HTC. Se på fan.

 

Nog om Sverige nu. Dags att slagga ju.

 

jahara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0