I wouldn't change a thing

Känner att det är dags att visa min existens. Min frånvaro har berott på att jag tycker att min andra halva har leverat så bra och har därför backat undan lite. Givit henne en välförtjänt plats i the spotlight, so to speak. Dessutom är jag ju lycklig, det är inte alltid lätt att skriva då.


Lär inte kunna hitta någon inspiration för jag har inga fickor på mina byxor. ÖSK shortsen for the win. Saknar min familj. Alla mina familjer faktiskt, men det var inte det jag skulle berätta om. Jag skulle berätta om vad som händer här, för det är faktiskt här vi är. Men å andra sidan har Alice gjort det bra nog redan...

So.. Jag tänker alltså inte skriva om livets liv, men tänker ändå hålla ämnet lite och tala om Camp Rocks ”wouldn’t change a thing”.

 

"But why?" you think. För att det är ett soundtrack of Australien. Dah.

 

Eftersom att några(förmodligen bara 1, max 7) av våra läsare kan hittas bakom ett flöte skall jag ge er en mer detaljerad utläggning på varför denna låt kategoriseras som ett soundtrack.

 

För att göra det enkelt för oss alla, speciellt de vars hiss inte går hela vägen upp, vars tåg saknar lok, vars lok saknar vagnar och de som är lite smått från Canada, lägger jag upp den del av sången som är avgörande för dens öde:

“We’re like fire and rain, you can drive me insain, but I can’t stand mad at you for anything. We’re like venus and mars… nananana… And I wouldn’t change a thing.”

 

Steg två måste ju då bli att berätta för er hur fan jag tänker angående detta.
Ready, set, let's go:

 

1. När jag utsåg soundtracket regnade det, precis som det har gjort nästintill hela tiden. 2. Den senaste tiden har en liten brasa blivit till en vana. Att jag och Alice är "on fire" kan ses som en parentes. 3. Vi kan faktiskt stampa på varandras nerver men inte bli arga på varandra. 4. Den viktigaste, mars. Inte ätit det på ett tag dock, coles chokladen tar över, men mars är fortfarande en stor del av mitt australienska liv. 5. Dessutom skulle vi faktiskt inte vilja ändra på något just nu. This is the place to be. This is the life to live. Over and out. Skål.

jahara



Kommentarer
Postat av: Anonym

FÖr ja är brun om bena precis som de ska va!

2010-11-25 @ 09:50:06
URL: http://ssaraggrahn.blogg.se/
Postat av: el Mongo

fint!

känner att det finns fler teman att jobba med...Lena PH:s " Det gör ont" t.ex.

syftade mest på diverse skador.

..men jag fattar..vem gillar Lena PH liksom. Hon gör ont. i mina öron

2010-11-25 @ 11:40:51
URL: http://boghog.wordpress.com
Postat av: J

jävlar vad brun du har blivit, förstår du hur snygg du är? :)

2010-11-25 @ 20:39:55
Postat av: Ida

Hur har din dag varit? :)

2010-11-25 @ 21:47:10
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Annelie

Alltså, ni är så sjukt snygga på alla era bilder. Hade vi mötts när jag var 10 år yngre, så hade jag raggat ihjäl mig.

2010-11-26 @ 14:49:51
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Annelie

(Fast inte om ni också hade varit tio år yngre alltså, utan stod kvar i er nuvarande ålder. Överförklarar mitt andra inlägg för att inte framstå som tantsjuk. Slutar nu. Ta det som en komplimang bara).

2010-11-26 @ 14:52:07
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är du Kille eller Tjej?? ;S

2011-01-16 @ 15:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0