Heaps better

Pisses me off. Tränade inte idag. Cock on a road damn it. Jag tänkte förut, och hade jag några bra meningar som jag tänkte skriva ner, men jag sa till mig själv “äsch, det kommer jag ihåg”. Well, cock on a road twice. Jag och Johanna shoppade loss på Coles igår. We haave food for an intire lifetime.

 

Kängurulyckan verkar vilja vänta, vi såg inte någon när vi var på jakt sekunder efter att natten krypigt oss inpå. De brukar hålla till på golfbanan, men tydligen så hade de nog årsmöte långt in i skogarna. Det var fest på YHA Backpackers det var väldigt många som tog steget upp mot puben där alla lokalbor tydligen hänger. Det var väl en 50 personer när vi kom, hela stan va på besök med andra ord. Jag gjorde mina moves på dansgolvet och fick totalt 4 personer att göra 10 armhävningar. Det är en typ av lek som hela hostellet är med på, om man säger ordet M-I-N-E så straffas man direkt. En typ av mental avrättning för svaga armar. Jag erkänner, jag har gjort en del armhävningar jag också, 20 stycken på en vecka. But no more I tell you guys, cuz i’m gonna get heaps better at it, åwesome!

 

Med tummarna upp i taket i samband med ett snabbt litet lyft på hälarna säger jag “oh, that’s spiffing” följt av ett töntigt leende.

se vad bra jag blivit i Photoshop, tack J0rr3!!


Ahara.

 


Kommentarer
Postat av: ÅSA

hur såg bilden ut innan då? :P

2010-11-23 @ 18:28:37
URL: http://enjaveltill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0