Dag 40 29/11 2010

4K, gaffel, nu kör vi.

Jag älskar hela familjen i Yamba. Shane ser ut som Günther med sin ansiktsfrisyr, men han tyckte faktiskt att "Touch my tralala" verkade bra... I alla fall. Yamba is my home. Måste bara hitta jobb här, annars får vi det knapert. Men det verkar som att vi kanske kan få ta över lite städjobb här på hostellet, med tanke på att de gillar oss så mycket. De blir nästan arga på oss när vi säger att vi inte gärna vill jobba inom restaurang.. Idag skulle vi ju till de där rockiga poolerna, men vi tog det chill uppe vid poolen efter en otroligt lång cykeltur till Coles (som egentligen inte är Coles, för det är Bi-Lo, vilket ni inte bryr er om..). Det var första gången på en cykel, med en hjälm bak&fram, i Australien. Första gången på länge som jag cyklade med hjälm, speciellt bak&fram. Jag och Johanna har blivit bra på att snacka deep-talk med varandra också, moha, men det är inget som vi kommer publicera i bloggen. Loseeers. Njuu ska jag träna lite munspeil, har nästan lärt mig "Du gamla, du fria".. Jag skulle dock mer än gärna ha en gitarr till hands, deet vore fantastiskt underbart. Inte för att jag kan spela så fantastiskt underbart, men för att jag kanske skulle lära mig lite härliga melodier.



See yaah l8r!

Dagens låt:
Home - Edward Sharpe & The Magnetic zeros

(Fick höra den av en Norman från Norge, såklart. Han var helt såld på låten och det är jag också njuu. Han hette inte Marte dock...)

Ahara - 4K

Kommentarer
Postat av: Dj Bosse

let me go hooåååme, hoome is whenever i'm with u. duu du du duuu du duu..



Varit min favvo sen i somras. låten alltså!



ps. Norsken säger att han inte heter Marte, så gör han det:p P::P.P.P:pp:Pp.p

2010-11-29 @ 08:50:13
Postat av: Winston C.

jag har en gitarr du kan få låna.....NOT.fniss

kom på att mina initialer blir W.C...ironiskt för en man som verkligen inte ens pratar skit.

2010-11-29 @ 09:25:01
URL: http://boghog.wordpress.com
Postat av: Anonym

du är en kille va???

2011-01-16 @ 15:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0