Dag 37 26/11 2010

Idag (fredag) gick vi upp hiskligt tidigt. Det blev surf på morgonen för mig. Det ångras inte det minsta. Tog en grön våg. Fan vilken känsla det är. längtar till nästa gång lite smått så där. Faktiskt. Dagen rullade på med lite lyssnande på Twilight och en lång promenix till Coles. Vi fick inte skjuts som utlovats, eller om ärligheten ska fram så vågade vi inte fråga. När vi hade handlat klart såg vi Mel, chefens fru, hon erbjöd oss skjuts hem. Det tackar jag, mina blåsor mellan tårna tack vare flip-flopsen och Johanna för. Tack. Eller, thank you. Man måste ju skriva så att hon förstår. Efter tacos och en fantastisk chokladtårta fick jag något ryck och kunde inte sitta still. Vann tre pingismatcher och kallas numera för Ping-Pong. Dagen slutade sent och fortsatte lite till efter det, för min del, men bara på grund av mina sömnproblem. Inte ens en tråkig bok med "3000 otroliga fakta om Sverige" fick mig trött (vi hittade denna bok upstairs, vid köket).. Det kanske blir en lite videosnutt idag, men det återstår att se.




ahara

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte lika brun där va :P hihi..

2010-11-27 @ 07:07:45
URL: http://ssaraggrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0