Dag 35-36

Dag 35 24/11 2010

 

Dagen till ära fyller Benny påBackpackers år här i Yamba, Alao known as Karlsson på taket. Han ville fira sin födelsedag på sjön, Rockfish-båten blev ett faktum. Vi var ute i värmen och solen i 4 timmar, delfiner hoppade framför båten med glädje och frihet. Efter det stannade vi 30 meter från en strand och då hoppade vi från båten med glädje och frihet. Jag var inte så noga med att smörja in mig, bara näsan. Trots detta var det bara snoken som blev utsatt för att transformeras till Rudolfs mule. Efter 4 härliga timmar på en båt där alla log och skrattade återvände vi till det kära hostellet. 1 timmes powernap och det var plötsligt dags för BBQ upstairs, lika lyckat som knäckebrö’ med skinka och senap vid jul. På tal om just det.. Jag trodde tidigare att man inte kommer sakna julen så mycket. När jag tänker på just det, knäckebrö’t alltså, inser jag att det kommer bli svårare än vad jag trott. Det bästa med Julen i år är att jag kommer fira den med min allra bästa vän, Johanna Skogh, vi kommer göra det vi känner för, inget schema som det står ”BORING” på här inte. Klart att Karl-Bertil kommer söka uppmärksamhet framåt augusti istället. Känns som att det är smällar man får ta liksom. Fork, varför tänker jag på julen njuu? Juste, knäckebrödet.


Ahara. Goo JUL (läs det med samma röst som Karl-Bertil)

 

Dag 36 25/11 2010

 

Ni vill kanske inte veta, men jag tänker berätta det ändå. Vi skulle åka till Coles för att handla veckans mat idag, men vi fick inte plats i bussen. Så chefen (inte Johanna denna gång) erbjöd sig att skjutsa oss dit imorgon. Dats waj vi lav Yjambsii! Idag har vi levt på nudlar, dock har det fått mig att njuta, det är faktiskt en härlig liten delikatess. Första Twilight boken ska få mig att somna idag, så att jag äntligen kan åka på en välförtjänt våg imorgon. Yesbox, njuu ska livet börja levas igen. Woooop Wooooop!!

 

 

(Jag börjar verrkligen lära mig ps njuu)

 

FYI, Twilight boken fick mig inte att somna. Låg vaken för länge.

Ahara.


Kommentarer
Postat av: Tvillingen

Sheeeeat, vad brun!!! :)

2010-11-27 @ 00:12:26
Postat av: Ollo B

Whaaaaaat!? Du kommer vara pepparkaka när du kommer hem! Gaaaaalet!

2010-11-27 @ 09:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0