10/11 8:51 PM

Vi har tydligen varit borta i 3 veckor nu. 3 veckor, 0 jobb, 7 hostel, ca 10 nyfunna vänner, minst lika många besökte städer och ställen. 3 veckor och vi har inte ens börjat.

Imorgon åker vi till Coolangatta för surfcampets 4 sista dagar. Ryktas om boende på ett hotell, vågar dock inte hoppas på för mycket(det skabbigaste hostelet so far). Innan vi lämnar Byron Bay är det väl min skyldighet att skriva något om det. Ready? Here it comes. It’s not Yamba. Och! Jag har varit krasslig och redan tröttnat lite på surfingen så det blev bara ett pass och typ en våg med brädan. Vågen sög så jag gjorde detsamma.

Idag har vi turistat, knäppte snygga bilder och besökte stadens enda attraktion, the lighthouse.

Men what to say?

It’s not Yamba!

Bye, champ!

jahara

 

 


Kommentarer
Postat av: Krillan

Åå jag börjar se en solbränna också! Najs!

2010-11-15 @ 09:24:36
Postat av: Saz

Tack så mycket Alice, eller var det Johanna? :P Allt bra med er? Ni verkar ha det kanon bra, är lite avis faktiskt..! ;)

2010-11-15 @ 15:20:36
URL: http://sazz.blogg.se/
Postat av: frida

ser sjukt gött ut! snygg äru också

2010-11-15 @ 18:06:43
Postat av: Studiobootleg - Alltid ny musik!

nice blogg du har!



Vill du ta del av den nyaste musiken och de bästa spotifylistorna? gå då in på Studiobootleg.com där länkar jag den nyaste musiken innan radio spelat, samt lägger jag upp de bästa spotifylistorna till alla tillfällen! :)

2010-11-15 @ 19:03:39
URL: http://studiobootleg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0