Ljus dag

Nu sitter man här igen, i den vackra huvudstaden och blickar tillbaka på gårdagen. Igår var tydligen den ljusaste dagen på året, det är vad jag har hört. Det behöver ju inte betyda att det var ett sant påstående. Men jag tror på det.
Tänk att vi bara går mot mörkare dagar nu om påståendet i fråga är sant. Snart är det vinter, mörk och kallt, för vissa. För andra kanske det är pina colada, sola och bada.
På tal om andra länder, igår spelade jag lite lacrosse. Jag tycker inte att det är en vanlig sport i Sverige och tänker mer på sporten om någon nämner Tyskland. Anyway, det var kul att lira lite. Och när vi ändå är inne på gårdagens historia måste jag bara berätta för folket att jag tvättat, färgat och klippt håret.

Kommer snart tillbaka ed ett nytt inlägg, måste ta en bit att äta.

Ahara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0