Hawaii Bahamas Tahiti Öland

Öland är stället man ska vara på nu. Man ska inte vara i stan när det är så fint väder. Då har man ju ingenstans att ta vägen. Man kan ju inte gärna lägga sig på gatan brevid en vattepöl och tro att det är det samma som att ligga på en strand av hög klass främför ett hav vi kallar för Östersjön. Nej tacka vet jag Öland. Här har man egentligen allt man behöver. Såklart kan man sakna Max och Mingus, men här har vi trots allt Lammet & grisen. Tro mig, Inget, appsolut INGET slår Lammet & grisen. Det finns bara en nackdel med Lammet, och det är att man inte kan äta hur mycket som helst. Ojvoj, och du anar inte hur fantastiskt det ska bli att käka där i helgen. Jag längtar så hääääär mycket.
Nu ska jag genast börja packa och borsta gaddarna för ännu ett besök på den underbara stranden vi har 600 meter bort. Kankse träffar Nicke på vägen ner. JA han ska vara på Öland vecka 26. Tyvärr missar jag nog Peter, han är så schysst, han ska hjälpa mig att bli journalist.  Men Molly kom igår, ska nog leka lite med henne sen. Då menar jag Molly Jihde, inte Sandén. Hon är inte här nu, Molly Sandén alltså...

Nej, nu rann en dyrbar soltimme iväg. Nej det gjorde det inte, hahaha, häär behöver man inte räkna sina timmar, de är ju alltid sol och fint väder på ÖLAND! :D

Ahara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0