Klart man hänger med.

På-tal-om dagens lyckonummer.

Snart kommer min syster hem från staterna, hem från Amerika. Hon har varit på andra sidan Atlanten (om det var någon som missförstod mig tidigare i detta stycke, så har hon inte varit i Sverige). När min syster kommer hem så passar jag på att åka till en annan del av Tellus. Min syster har varit i US and A i snart 1 år. Tänk vad tiden går fort. Det gågna året då min syster, vars namn är Helene, har varit långt bortom fjärran har jag hunnit med en hel del saker.

Jag har, som meningen med är:
1.  Tappat minnet
2.  Blivit uppfostrad av djur.

NÄÄÄÄÄÄ, det har jag ju inte, men det är en rolig serie på SVT som är fantastiskt rolig.. Jag har sett delar av den, och det borde du också göra. Man uppskattar humorn mer andra gången man ser det.



Ahara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0