Rehab dag 1

Jag har klivit bakåt några steg, om inte år.
Packade den väska jag packade en gång i veckan förr och det ligger samma ilska och irritation över processen.  Att bo varannan vecka får en att hata skilsmässor lite extra, därav är det något jag avråder.
Men det känns bra att vara tillbaka i sitt gamla rum, trots att det numera består av Jennys överblivna möbler, medan mina väl investerade möbler står i hennes rum.

Det här är min vecka på rehab. Datorn är kvar hemma hos mamma(sitter med systerns nu) och noteringsboken är tillbaka.
Spärren ska bort. "Kliva tillbaka" taktiken kommer att funka. Det var på detta sätt och i detta rum som allt egentligen började. Det var så här jag lyckades och därför kliver vi tillbaka dit, börjar om från början och gör rätt hela vägen den här gången.

jahara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0