Ett måste...

...Eller lite fler kanske...

Saker som Ahara måste hinna utföra innan Buttahara lämnar denna kontinent. Saker som jag kommer att göra omedvetet står även med i denna lista, denna lista kommer även att fyllas på när jag inser vad som måste göras.

  • Träffa Bövings
  • Heldag med Systra mi
  • Åka till stockholm
  • Ha avslutningsfest
  • Åka till GBG och träffa en polsk Ninja
  • Spela massor av innebandy
  • Göra synundersökning
  • Kolla upp nacken
  • Spela golf
  • Se klart HIMYM
  • Spela fotbtoll
  • Klippa naglarna
  • JOBBA
  • Leka massor med Krilla
  • Ta reda på alla viktiga datum
  • Leka med några från gamla klassen...
  • Packa ihop hela mitt rum så jag är redo för flytt när jag kommer hem, om jag kommer hem.
  • Läsa klart Ellen
  • Öva som de gör i något avsnitt av Made, när de tränar på att hoppa upp på en surfbräda
  • Äta Kräftspecial med Johanna
  • Träna
  • Växla pengar
  • Spara pengar
  • Göra av med pengar
  • Äta pengar
  • Tänka på pengar
  • Lyssna på Spotify
  • Äta gooooood mat
  • Blogga
  • ABBOJ
  • Leka med Ponce
  • Pärla
  • Tjäna pengar
  • Städa lite då och då
  • Ta det lugnt en heeeel dag
  • Säga på återseende till nära och kära

Ahara


Kommentarer
Postat av: Krilla

Jag gillar mest punkt 14 (hoppas jag räknade rätt nu) leka med krilla :)))))) åå vi ska äta på sallad in massor!!!

Jag saknade dig idag! Ååå jag skickade ett messemess åååå miss u puss

2010-07-27 @ 22:06:29
Postat av: Helene

Heldag med syster är bästa punkten! :) <3

2010-07-29 @ 03:56:54
URL: http://hheleene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0