Jag har hela världen under mig

Här sitter jag för att bota min abstinens. Alice ligger i sängen och har svårigheter att säga ordet plastboll. Vi är yeah yeah wow wow, säger hon. Nu har jag ingen bloggabstinens längre och kan därför avsluta detta inlägg, men innan det ska jag ge er förhoppningar om att bloggen snart kommer att prydas med vackra bilder från en vacker ö på vackra människor. Bloggens yttre kommer även att få sig ett lyft och mode kommer att prägla bloggen. Vårt mode kommer att ta över världen, det vet vi allihoppa.

För att avslöja lite mer kommer buttahara kanske att bli buttahara hb. Allt för att kunna dra in lite småslantar till plånkan och affärsresan till Aussiepussieland. Bland annat så snackas det om att sälja oss själva samt übersnygga ting.

Kvällens låt? Vågorna, givetsvis. Till Unos stämma knäpper man ölen(usch), fixar frippen och steker i solen. Snart kommer man även äta rekor(läses alltså på fin stockholmska) och se på fotboll. Uno gott folk, Uno och vågorna.

jahara.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Uno gillar vi.

2010-07-07 @ 20:04:57
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0