Fredagsmys

Fredagsmys med mig och mig själv.
Jag ser fram emot denna kväll. Var lite planer på att fira Lollo som nyss fyllt år, men hon skulle tydligen jobba. Vissa har verkligen bra koll. Det ryktas även om att Michaela och Linnea ska ut och dansa. Vet inte om jag vågar vistas med dem offentligt, men ska fundera på saken. Om kvällen slutar med att jag sitter hemma, så kommer jag göra det framför några awesome'a avsnitt av How I met your mother och en skål med popcorn. Möjligvis kommer det även att pärlas. Vi tackar så hjärtligt Johanna skogh för de legen-vänta på det-dariska avsnitten på förhand.

Hej svej, nu ska jag och min bror och soul mate käka. Även detta tackar vi Johanna för. När jag skriver vi menas såklart jag och mig själv.

Ahara - XoXO

Kommentarer
Postat av: pappa

Hej mina fantastiskt litterära dotter.

Du skriver så gigantiskt bra. Det gör mig megaglad.

Du ska veta att jag följer med dig via bloggen.

Älskar dig.

Stor KRAM

2010-08-07 @ 11:22:24
Postat av: Pappa

Test om det man skriver kommer med i bloggen.

2010-08-07 @ 11:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0