Då är det dags... Igen..

Två dagar i rad bär det av till och från jobbet på cykel. Observera att jag jobbar Långt bort. Jag befinner mig just nu på Mosjö G&CC, det är lite över 1 mil hit. Det som oroar mig är morgondagen då jag ska transportera mig härifrån till Mellringe på ca 45 min, utan bil. Lycka till. Men åh andra sidan kanske jag drar till Öfvre IP och sprakar boll istället. Men vad ger mig bäst träning? (förutom den långa cykelturen)

Nej, jag ska fortsätta filosorera lite mer över mina problem vad gäller transport  ....

Ahara.

Kommentarer
Postat av: Krillan

Du behöver aldrig fundera när du har en vän som Krilly ;)

2010-07-19 @ 23:44:39
Postat av: mouna

men duu, jag säger fotbollen, bäst kondition träning!! även fast jag äälskar innebandy... ;)

2010-07-20 @ 13:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0