Cykel hit och cykel dit.

Igår CYKLADE jag till jobbet. Jag råkade hamna här 40 minuter för tidigt. Men ni vet hur det är, hellre för tidig än för sen. Det tog bara 50 minuter upp till Mosjö G&CC. 10 timmar senare cyklade jag hem. Det tog bara 40 minuter. Tack vare alla älskade nedförsbackar. Om endast 1 timma får jag börja tänka på de där nedförsbackarna.. Dock kanske ja ginte är hemma föräns om 2 timmar. Nu ska jag även berätta vad som händer i mitt liv om 3 timmar. Då mina vänner kommer Buttahara att köra en mini-kick-on. Ikväll kör vi igång med barnarbete. Med glädje.

Nu ska jag fortsätta med att inte göra någonting. Juste. Jag ska ju jobba. Vilket var det jag menade.

Ahara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0