Hej! Mitt namn är Elton Persson

Jag antar att jag inte kan ignorera min existens längre..
Den meningen säger någonting, men inte det jag tänkte säga. Ni får göra som jag, läsa det jag menar och inte det jag skriver. Waka waka, wakey wakey, okey?

Jag står faktiskt och fryser i skrivandes stund. Står jag gör jag för att datorns tillfälliga position kräver det. Fryser gör jag för att vårt fan, Mistral, blåser på mig. Fatta om the Fanmaster hade varit påsatt. Då hade jag nästan behövt en sån där tjocktröja. Men hur känns det, alla där hemma, att vi behöver fans som blåser på oss för att frysa lite? Att vi går runt och glassar i tshirt och shorts fast att vädret suger? Att vi ser delfiner utan att tycka att det är märkvärdigt? Att vi kan bli bruna(re) utan solen? Att jag kan fortsätta länge och mycket, men är snäll och sätter det sista frågetecknet nu?

Jag lever livets liv. Alice lever livets liv. Vi lever livets liv.




jahara.

Kommentarer
Postat av: Lejonhjärta

det är svårt att ignorera dig existens. du är ju en och 177 cm liksom.whadup

2010-12-05 @ 20:28:57
URL: http://boghog.wordpress.com
Postat av: Lejonhjärta

jag stavar fel för att jag tycker att det är kuwl. btw. just sayin

2010-12-05 @ 20:30:05
URL: http://boghog.wordpress.com
Postat av: Anonym

KILLIG TJEJ :S

2011-01-16 @ 15:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0