Everytime you walk away...

Jag tänker inte klaga på värmen, men jag tänker poängtera att det är varmt.
Det bästa med värmen är att pajen inte tar slut lika fort. Då hinner man få sin dos av sömn (några fans anser detta mindre okej, men jag väljer att ignorera dessa åsikter då sova är halva mitt liv. Bokstavligt talat. Den bästa delen av mitt liv också, nästan) och gå direkt in på en brunch instead of frukost. En annan sak som är bra med värmen är att de lite bättre hänger ute/uppe vid poolen tillsammans med Charlie (när man talar om trollen, just nu har Charlie och Beny's gosedjur sex i min säng, jättemysigt...) I värsta fall blir det häng på stranden, men bara i värsta fall.

Men nu var det inte tänkt att jag skulle berätta för er allt som vi gör om dagarna, det är Alice jobb. Bokstavligt talat. Meningen var bara att jag skulle poängtera att det är varmt.

Det är varmt och när det är varmt är det inte läge för strömmen att ständigt gå. Ingen ström, ingen Mistral och ingen Fanmaster. Men jag klagar inte, jag poängterar. Det är varmt.

Och där gick strömmen igång igen. Livets liv. Peace.


Kristine, kvinnan från Norge som lämnade oss igår. She'll be back thou och förhoppningsvis är vi still here when she does.

jahara

Kommentarer
Postat av: Göteborg Mickis

Skönt för er att värmen och solen (?) börjar komma mer och mer! Se nu till att njuta och rocka Australien för oss också! Vi klarade ju liksom inte det så bra själva haha :)

2010-12-07 @ 11:25:49
Postat av: Greta

Ps. Ni är grymt coola !

2010-12-07 @ 13:10:56
Postat av: Mini Me

http://www.youtube.com/watch?v=8dQxGytnT9I&feature=related

2010-12-07 @ 21:48:58
URL: http://boghog.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0