Dag 58 17/12 2010

Ojski. Fan. Vaknade gjorde man this morning i alla fall. Vi fick en ny roomie igår. "Tyvärr" bytte rum lika snabbt som en Usain Bolt springer hundra meter. Lagom kul. Eller jag klagar ju inte, verkligen inte. Hon verkade vara världens mest puckade pucko utan chokladsmak, världens sämsta pucko med andra ord.. Vi spelade musik på låg volym (så låg att fläktarna lät mer) så hon bad oss stänga av, med en extremt dåligt attityd. Hon "bad" oss 10.30 pm det ska vara tyst 11.00pm. Hennes citat: "Det är ett hostell och det finns andra i detta rum"... JA!?!?...Hon gick senare ner och klagade. HON FICK EN ENKELSVIT. Okej, svit kanske var att ta i men ett enkelrum. Jag tror dock att allt detta ingick i hennes plan. "8 share, jepp, där är chansen störst för att lämna in klagomål".. Hon kanske inte är så puckad i alla fall.. FAST JO, man gör inte så.
Den nya som kom idag verkar helt okej. Speciellt med tanke på att hon bjöd både mig och Woody på riskakor.

"Åh, det här smakar ju riskaka" sa jag efter en tugga.
"Det är riskakor, idiot" Svarade Woody efter två.

Julpics är tagna dagen till ära. Så jag slänger upp några. Eller två. Med ett smiley på stammen blev det även resultatet på minen.





Aharååååå

Kommentarer
Postat av: Krillis

Åå vilka bruna tomtar!

2010-12-17 @ 17:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0