Dag 54 13/12 2010

Glad nytt Lucia, det firade jag och Johanna med varsin Garlic & prawn, paj med annat ord (så att alla förstår och inte tror att det är något slags internskämt..). Jag hade hoppats på att ha träningsvärk i min hand på grund av allt klippande efter allt pysslande, men jag antar att jag inte är känslig som Johanna och hennes "Träningsvärk-efter-att-ha-dansat".. Jag menar det är ju way jobbigare att pyssla liksom. På tal om jobbigt. Vi lagade mat idag (som om vi inte brukar göra det). Vi lagade kyckling (alltså vi gjorde inte så att den började leva igen, det är ju svårt att lag.. Orka, du fattar väl) med curry och liiis. Vi tog all lis. Efter den svettiga maten, ja det var ganska svett, hur varm som helst var den, blev det en promenax och fotodax.



Ahara



Kommentarer
Postat av: martina

Tack! Klart och tydligt inlägg ;)

2010-12-13 @ 19:49:16
Postat av: EE

TRADE MARK EE, nice patch!

2010-12-13 @ 22:33:20
URL: http://livefromcampus.blogg.se/
Postat av: Krilla - kom ihåg mig då

Jag älskar liiis!

2010-12-14 @ 08:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0