Dag 52 11/12 2010

Idag hände det som förväntas hända en dag då regnet faller utanför det öppna fönstret som ger oss den friska luften vi behöver för dagen. Ingenting. Eller. Mat och tupplur var väl det hetaste på schemat. Eller (igen) Skypedejt med Bettan och Martina (som tycker vi skriver internskämt på bloggen!?!?!?!?!?) var väl lite mer interessant än vila och mat. Maten blev inte lika lyckad som vanligt. Fa-facking-skitas. Ingen hit om jag får säga mitt. Blev lite över och jag tror att det blir någon portion imorgon också. Tyvärr. Fast mat är mat och som backpacker får man inte slänga något bara på grund av att det smakar lite illa. Tipset är ju en klädnypa på snoken så man inte känner smaken, liksom... Om du förstår va jag menar? Förstår du vad jag menar?



Ahara.. Who cares?

Kommentarer
Postat av: frida

du vet ju hur du gör om du vill att barnen i afrika ska få mat, right?

2010-12-11 @ 19:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0