Dag 46 5/12 2010

Igår fick jag se något som förändrade hela min syn på kickbickers, små grabbar som åker scooters. Tidigare har det bara varit ett transportmedel för mig, men jag måste erkänna att jag tycker det är ganska coolt. Ballt liksom. Plus att en av killarna hade så där mysigt lockigt hår, han var the king of the park och hade en förjävla snygg bil. Jag vill ha en snygg bil. Vill nästan köpa mig en sparkcykel. För att han hade en snygg bil. Nästan. Jag vill inte köpa en. Bara nästan. Typ.

 

Jag fick en öl över mig idag så jag kunde inte göra annat än att hoppa ner i poolen, resulterade dock i blöt skjorta och shorts, men jag räddade min, bild bevis kan komma. När kvällen var slut hade jag skrapat upp knäet och lyssnat klart på Twilight. Det är ungefär så här som jag vill sammanfatta denna dag. Lite oförutsägbar dag, helt enkelt. Helt klart.

 

Ahara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0