Dag 43 2/12 2010

Med tanke på att Krilla visade sin existens på Skype och eftersom det var hennes stämma jag vaknade till så kunde denna dag inte starta bättre. Fotboll stod på schemat för mig och Bi-Lo för Johanna. Just nu ligger jag på golvet och lyssnar på musik medans Johanna är iväg och storhandlar, det fanns bara en plats kvar och eftersom jag litar helhjärtat på Woody så oroar jag mig inte. Fotbollen blev tyvärr inställd, så jag får försöka göra av med energi på annat sätt. På tal om att göra av med energi, vilket jag inte gör nu, inte för fem öre, fy sjutton vad skönt golvet är här. Det beror på hel-e-täckningsmattan.. Nu ska jag vila lite, och fortsätta med min fantastiska dag. Fan vad jag har det bra.




2 ½ timme senare vaknade jag... Det enda som stod på schemat fick jag strycka. En dag utan krav.

 

Ahara - Pösss


Kommentarer
Postat av: Krilly

Fan vad najs! Love! Puss

2010-12-02 @ 10:15:25
Postat av: inger

de där såg ju lagom sweet ut. får man joina?

2010-12-02 @ 12:05:25
Postat av: ponkey

apan alejandro! hel-e-täckningsmattan! kärlek

2010-12-06 @ 14:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0