Whut-up!?

Jag och Johanna gjorde det omöjliga igår. Vi åkte till Sixtorp på 2,5 timmar. Det skulle kunna vara möjligt om man åker från Hummelsta, men inte om man åker från Örebro. Vi har alltså bevisat att allt år, vare sig man vill eller inte. Det känns som att detta inte var en engångsföreteelse, vi kommer bevisa att vi kan göra det omöjliga fler gånger.. Jag kan förresten skyltarna i sömnen. Inte för att jag sov när jag körde, för att man såg dem upprepande gånger. Sixstorp, Mullhyttan, Lekhyttan, Vekhyttan, Prylmarknad, Övratorp, Haga, Hagen, Binninge, Gropen, Berga, Kinkhyttan etc. osv. mm..

ahara.


Kommentarer
Postat av: Jahara

Kinkhyttan <3

2010-08-15 @ 12:13:18
URL: http://buttahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0